Avslutning

Idag var det avslutning. Kan inte fatta att jag har gått en hel termin redan. Känns som igår då jag gick in i skolan för första gången. Fast jag har lärt mig väldigt mycket under dessa 4 månader. Inte bara Japanska utan andra saker oxå =) Hur som helst, nu blir det BILD BOMB från idag:
Mina betyg. Inte så bra men... jag klarade mig iaf.


I klassrummet innan..


I typ aulan....där fortsatte cermonin med utdelingar, tal osv.


Sen stack alla till matsalen där de dukat upp mat osv.


Hann inte ta bild då faten var fulla men aa... det fanns typ...5 sånnahär bord


Vårt bord.


Ville och Lawler






Sen stack jag och Sofia och gjorde fula miner på toaletten. Detta är ett av ögonblicken mellan ett par riktigt härliga grimaser.
-
Allt som allt, en minnesvärd dag. Mina fina klasskompisar kommer alltid finnas i hjärtat även när vi blir uppsplittade inför nästa termin. Vi hade det jävligt roligt tillsammans. Jag får minnas de tiderna när saker blir tungt. Men det kommer gå bra. Det är jag säker på =)

Kommentarer
Postat av: vince

ville o lawler jag då?

2012-03-15 @ 10:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0