Looov~

Hellooo~
-
I övermorrn så börjar skolan igen. Känns både najs och bajs.
-
Finns inte mycket att säga ang de senaste dagarna....vi har slappat som faaan, jag har gameat mkt Crisis Core och ba...degat.
Crisis Core
-
Idag så drog vi ner till stan. Hade inget spec in mind utan bara typ..chilla. Fast så blev det inte. Vi har alla 3 spenderat gaaanska mkt pengar idag. Själv köpte jag en ögonskuggepalett (en flicka kan aldrig äga för mkt smink...) och så fick jag fnatt och köpte 3 st underkläders set. Känns nice.
YAY
-
Har dessutom riktat in mig på 2 st systemkameror jag vill ha. Nu gäller det bara att bestämma sig för en av dom och...hoppas att det börjar regna pengar T___T
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0