Everything has to be the best

Hejsan. Idag hade vi våran "Japanska sötsaker" presentation....yeeesh. Blev lite panikartat i början dock för vi var sist... och alla hade dragit över deras tid så då vi skulle börja hade klockan redan ringt och vi slutat -___- FAIL! Men aa vi fick köra ändå (och hålla kvar alla andra *evil*) men då bestämde sig min dator (som vi har PowerPointen på) att jävlas så vi var tvungen och starta om den och allt skit...sen kopplades den in så att den syntes på stor TVn (ja här använder de TV skärmar ist för dukar när de kopplar in deras datorer...) och dokumentet vi skulle öppna låg helt vilse i min "hämtade filer" mapp....vilket blev ganska awkward då alla kunde se hur många bilder jag sparat på allt från Sephiroth till söta kattungar.... jaapp..men nu äre bara en gång till nästa vecka och sen äre ÖVER!!
-
Till middag idag blev det räkor och nudlar med en tikka masala kryddning. Heeeelt ok.
Innan jag lagt i nudlarna... det vita i är böngroddar ^^
-
Och imorrn äre mitt otroliga tal om adoption som gäller!! Känner mig dock taggad för det kommer typ bli... bra :D Imorrn ska vi stanna på Universitetet och plugga efter skolan. Åååh vad vi är duktiga.
Talet.... ena sidan iaf ^^

Kommentarer
Postat av: majs

OMG! har du skrivit det där? I can´t belive it.. japanese is like a mystery to me.. fattar INGENTING!!!?!?

2012-01-19 @ 18:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0