It's Friday, Friday~

-____- (*hyttar med näven åt Rebecka Black)
-
Sååå iaf. Fredag idag! Sjukt skönt dag. Skolan gick bara bra och sista Kyoto Culture lektionen var jätteintressan. Vi har kommit in på området Maiko nu. Typ... geishor, ni vet. Väldigt intressant. Vi hade även köpt lite godis innan. Hehe
GODIS


Texthäftet...


SANT!
-
Efter skolan så for vi hem och chillade lite. Dena chillade dock inte. Hon och hennes klass skulle ha knytkalas ikv. Alla skulle fixa ngt från ens eget land och så skulle de mumsa på det tsm. Så vad blev det för svensk? JO. KÖTTBULLAR! Ah yeah. Så de två svenskarna i hennes klass kom över till oss runt...16:30 tiden typ och så efter handling blev full rulle i köket:
!!!
-
Sedan kom Lawler och så stack hon, jag och Sofia och åt middag ute. Vi stack till en restaurang som ligger i vårat köpcentrum som jag velat gå till i typ... 3 månader xD Så vi stack dit. Och det var jääääätte mysigt där inne och bra mat, bra service, bra priser.... allt ägde!!
Min mat före...


...och min mat efter xD


Och så dessert på det xD
-
Så nu är jag mätt och belåten. Är även ensam hemma (Sofia och Lawler drog vidare och jag vet inte när Dena kommer hem...) så jag vet inte vad jag ska göra... funderar på att spela lite... men jag e så sjuuuuukt trött. Men lite orkar jag nog spela. Hur som helst, tack för idag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart stoppar du all mat kvinna? xD

2012-01-20 @ 15:24:38
Postat av: ina

oj, glömde fylla i namnet (A)

2012-01-20 @ 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0