Cavemen sure love their meat...

Yakiniku igår var sjuuuuuukt awesome!
-
Yakiniku är att man beställer in massa kött (typ nötkött, fläskkött, kyckling, räkor, bläckfisk osv) och så sitter man vid ett bord med en liten typ.... grill xD och så grillar man det själv och hare trevligt. Oftast finns det Yakiniku tabehoudai vilket är att man betalar en summa, runt typ 250 kr, och så får man beställa in och äta hur mkt som helst under en specifik tidsperiod! Vilket är awesome om man är hungrig ;D
-
Vi som for på Yakiniku var jag, Lawler, Vilhelm, Vincent och Vincent's flickvän Toshiko. Jag hade aldrig träffat henne förut så det var mycket trevligt. Och hon var så sjuuuuukt söt!!! Hon förstod engelska jättebra och även lite svenska. Ibland när köttet brändes lite för mycket så skrek hon "BAJS" och slängde iväg det xD HAHAH galet söt tjej!
-
Iaf, jag hade en jättetrevlig kväll och jag är typ fortf mätt xD Här får ni lite bilder:
KÖTT



'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0