Håll om mig

Denna dag gick väldigt snabbt!!
Det var sjukaste kallt på morgonen dock :O
Men lektionerna gick förbi snabbt och jag satt med Dena i hennes klassrum och åt lunch.
Jag gillar min klass väldigt mkt, men Dena's klass är helt fantastisk! Haha de är så roliga xDD
Eftermiddags lektionerna går bara bättre och bättre...eller, kanske inte bättre, men snabbare går det xD
Kanske är det för att jag snott Villes plats i 3 veckor nu och sitter alltså mellan Albert och Vincent och aa... de är roliga^^ Försöker dessutom lära Albert lite svenska. Han är faktiskt väldigt bra. Eller är jag bara en bra lärare? xD
-
Imorrn så ska jag och Dena på en field trip med våran Kyoto Culture class. Till ett tempel med där det är festival så det kommer bli fett kul :D Ska försöka ta mkt bilder.
-
Näe nu ska jag sätta mig och börja spela Ventus del i KH BBS. Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0