Transvestiter, KCF, Top Gear och Face Off (nej, inte filmen)

Igår ägde!!!
-
Jag och Dena åt lunch i hennes klassrum och det är ju alltid spännande. Tsai och Bao i hennes klass är helt galna xD
Min lunch: Biffkroketter + friterade....saker xD


Efterätt! Panda kakor :D

-
Sen måste jag bara nämna en rolig sak som hände på Kyoto Culture klassen. Vår lärare nämnde en sak som finns i köket som kallas "Okama". Jag och Dena frös till och kollade menande på varanda och började fnittra lätt. Varför? Jo, för att "Okama" har även en annan betydelse. Inget mindre än, transvestit. Lärare såg vårat fnitter och frågade varför vi skrattade. Så sa hon(på japanska såklart): "Okej det FINNS en annan betydelse också..." Så berättade hon för hela klassen. Hahaha. Vaddddååå det är väl inte ett dugg skumt att jag och Dena vet vad transa är på japanska. Right?
-
Aja sen blev det KCF!! YEHOO!
Bulle med sirap på <3




Mitt nya tal är klart!! Ni ser nog kanske vad det handlar om ;D
-
Vi kom hem runt 19:00 tiden och så satte vi oss alla tre och såg på Top Gear (nytt avsnitt då de är i Indien och skapar oreda) och sen Face Off (typ top model fast för special effects and make up) och sen tidigt i säng! Awesome fredaaaaaaag!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan! Nu är dagens blogg tävling avslutad. Kolla om det blev du! Kram!

2012-02-11 @ 11:21:42
URL: http://ekerotjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0