Spa World ~

Så ja, igår stack jag och Sofia till Osaka och till Spa World! YEHO! Så sjuuuukt nice det är där. Jag var ju där förra gången jag var i Japan men då hade jag och Cath, som jag var där med, inte tid att upptäcka hela stället så först nu fick jag se verkligen hur awesome det var!
-
Hela stället gigantiskt men det kretsar kring det vanliga "äventyrsbadet", Europa-delen och Asien-delen. Europa och Asien byts mellan kvinnor och män varje månad. Dessa delar är typ...paradiset. En riktigt lyxig spa anläggning helt enkelt med flera olika poler, salt bastu, ler-bad, bubbelpoler, utepoler osv. Denna månad var Asien-delen kvinnornas och det såg ut såhär:
Inte illa vah? Bilderna är tagna från Spa World's hemsida.
-
Sen efteråt så mötte jag upp Dena (hon hade oxå åkt in till Osaka på morgonen) och Sofia stack hem till Kyoto. Jag och Dena yrade runt och kollade på böcker och annat nice. Men jag var duktig och köpte inget!! Sen gick vi och åt en god middag och tog tåget hem strax efter 20:00 tiden. Fett nice lördag!
Osaka's "gränder"


MAT


Jag blir så glad varje gång jag kommer hem till Kyoto och det första man ser när man kommer ut från stationen är detta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0