Slö-shopping, pizza och plugg

Sååå ja igår efter jag kommit hem från plugg-dejten med killarna igår så stack jag och Dena ner till stan. Lika mysigt som alltid att gå ner samtidigt som solen sakta sänker sig och himlen blir alldeles fin =) Aja, inne i centrum blev det lite slö-shopping bestående av pennor, hårband och en mapp. Dock måste jag säga att denna mapp är den snyggaste någonsin. By far. Varför? För att den ser ut såhär!!
FF XIII-2 med världens snyggaste Lightning!!!

-
Sen bokade vi även biljetter till flygplatsen...när vi ska dit =) Och jaa vi gick till det shoppingcentret som vi hittade förra veckan och jag hittade skiiiit mycket jag ville ha MEN köpte som sagt inget roligt....
När vi kom hem satte vi oss och såg mer Buffy!! Sjuuuukt awesome! Drömde dock sen att jag slog ihjäl en varulv med en spade men...ah well.
-
Idag så kom Lawler hit kl 12 och så gick vi alla fyra för att ära pizza buffé. Galet gott vare.
Min FÖRSTA tallrik...hehe.

-
Sen efter att ha ätit oss mätta sa vi hejdå till Lawler som skulle iväg och plugga och Dena stack till Anton för att göra detsamma. Jag och Sofia segade oss hem och sen dess har jag basically oxå bara pluggat. Och ätit pocky:
POCKY!

-
Har även skypat med mina goa föräldrar. Snackade om allt som hänt och inte hänt och hann även gnälla och skrika lite på papi ^^ Hahaha pappa (och mamma) ni vet att jag älskar er ändå fastän jag verkar bitter och sur ibland på skype!! Men jag behöver gnälla av mig ibland ^^ Hahah. Aja ska hoppa in i duschen nu och kanske ta och lira lite KH innan jag somnar. Vi får se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0