KFC plugg + Oliver +.....förkylning

Hiya!
-
Måste bara nämna att Lawler hade ett episkt tal idag på skolan. Om gansters. Hon är så sjuuuukt rolig och awesome och... xD HAHA!
-
Idag efter skolan så stack jag och Dena till KFC för att plugga. Det var otroligt nice och skönt och jag lyckades koncentrera mig oväntat mkt! Lär nog fara tillbaka dit snart igen =)
-
Sen när vi kom hem gick vi och handlade... och vi köpte en burk oliver att dela på. Så fantastiskt gott <3
-
Och ja allt annat funkar bra... dock så gick det bajs på provet i tisdags....grammatiken var ok men orden... oooh my Gackt. Och förövrigt är jag förkyld igen... jippie.

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg

sv: hahah vilket roligt dröm! xD något man kanske ska satsa på :3



kram!

2012-02-02 @ 11:55:38
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0