Tillbaka i Japan!

Yeeey jag är tillbaka i Japan nu!!
Weho~
-
Nämen ja, flygresan gick så ok en flygresa kan gå antar jag. Satt brevid en trevligt (och snygg) kines påväg till Peking så det var nice. Personalen hann dock stressa upp mig då de sa att vi skulle bli 1 ½ timma sen till Peking men nej, vi landade precis på tid. Idioter.

Inne på Pekings flygplats


Stoooooort~
 
Och utifrån~
 
Och Kina uppifrån
 
 
-
Landade i Japan runt 16:00 tiden och tog bussen Kyoto 17:30 och tog sen bussen från Kyoto station hem kl 19:15 så jag kom hem till lägenheten runt 20:00. Och jag måste bara säga, när jag klev in i lägenheten och kramat om mina sambos kände jag mig verkligen hemma. Var verkligen skönt att se dom igen. Vi satt och pratade och töntade oss men runt 22:30 kom tiden ikapp mig och jag gick och la mig och somnade på en sekund.
 
-
När jag vaknade imorse kännde jag mig ändå ganska orienterad. Jag visste vars jag var osv men mitt huvud kändes som en sten och kroppen stel som en pinne. Men, jag skippade första timmen av skolan och kom dit sen. Att se alla efter så lång tid var verkligen toppen!! Blev många kramar!
-
Första dagen i Japan var mys men har vart på auto pilot hela dan och inte rikigt kunnat hänga med i svängarna men...när jet-laggen lägger sig blire nog bra.



Kommentarer
Postat av: ina

Coolt! Kina ser typ ut som i sims :D

Svar: HAHA amen typ xD
Johanna Lundgren

2012-08-24 @ 10:18:15
URL: http://inibells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0