The Arrival of the Backdoor Crew

Idag är det Tisdag.
På morgonen jobbade vi med den nya boken, ganska svår men... jag kämpar.
Sen hade vi grammatik lektion (som jag har tsm med Albert!!!) som var helt galen. HUUUR SVÅRT SOM HELST!! Och jag är ändå i den mellersta gruppen som ska gå "lagomt" snabbt fram.... yeah sure....
SEN LUUUNCH!
Sen hade vi eftermiddagsklass där vi kommer att ha forskning typ...man ska ha ett tema, göra frågor och sen intervjua universitetselever osv.....japp....
Under den lektionen åt jag ett Taiwanesiskt godis som var fett segt. Ätit det förut dock men denna gång slutade det inte lika lyckigt. Jag tog nämnligen en stor tugga och kände direkt...näpp...det där gick inte bra. Försöker tugga klart det jag har i munnen och känner sen att kedjan som jag har på insidan av mina framtänder inte sitter som den borde. När jag kom hem körde jag in en spegel i käften men såg inget skumt men antingen snurrade den sig på något konstigt sätt eller så har limmet lossnat på någon tand....för bra känns det inte. Eftersom jag gärna undviken tandläkare här i Japan får jag vänta med att kolla upp detta tills jag kommer till Sverige....3 månader bort........japp...
-
När jag kom hem fann jag två paket till mig i brevlådan. Ena från mamma och pappa (tack så mycket för de 4 st flaskorna nässpray) och mina eftelängtade PSP spel!! HELL YEAH!!
-
Är nu hemma. Nyss duschat. Ska skriva klart detta, plugga lite, sen ska vi ner på stan för gissa vilka som landar i Japan ikväll? The Backdoor Crew (Otto, Jonna, Lo och Camilla) Kommer bli väldigt nice :D
-
Hade gärna laddat upp bilder och skrivit om min tid med Maja här men sen TOHANNIS inte vill funka finns inte mkt att göra....testade koppla in henne igår men nej....funkar inte....Känns fruktansvärt. Mitt sista hopp är Otto. If he can't make it work... no one can.

Kommentarer
Postat av: papi

Lycka till med Tohannis, keeping my fingers crossed! och hoppas det går bra med tandkedjan. vad tyckte du om Vicks blå-påsarna?

2012-04-10 @ 21:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0