NOOOOOOOOOOOOOOOO

Igår när jag kollade igen TOHANNIS för att se vilka saker som försvunnit (Ja Otto är en mästare, men kunde tyvärr inte rädda alla filer så några Gig försvann) och upptäcker då att mina bildmappar med: Alice Nine, Bleach, Naruto, Super Junior, K-pop och TV-spel är borta....... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!! Den jag sörjer mest är Naruto-mappen. Dock hade jag lite backup på en annan minnessticka men....den hade inte blivit uppdaterad på ca 7 månader -____- FUCK IT!!!!
-
Kommer nog upptäcka mer som saknas när jag kollar omkring mer i TOHANNIS....vet redan att alla bilder från lovet (japp, alla bilder med Maja) är long gone and moved on... och några innan dess oxå. Satan. Men tur i oturen kanske jag borde kalla det?
-
Hur som, blev ramen till lunch igår och sen FETT med grammatikplugg. Sen såg jag lite anime. Och jag är fortf lika kär i Sasuke tydligen. Huh, who knew.....
Snygg-Sasuke :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0