My strange addiction....

Asså igår så satt jag och Dena seriöst i ca 6 timmar och kollade på en show som hette "My strange addiction". Titeln säger dock allt, men asså nog finns det märkliga människor ute i världen (sorry, jag menar i USA). Det var bl.a en kvinna som gick runt med sin döde mans urna hela tiden och åt hans aska. Och en kvinna som hade 52 st råttor som husdjur. Och en man som var tillsammans med sin bil. Sin bil Chase. Japp, bilen var en HAN. Sjukt underhållande show.
-
Spelade även lite 3rd B-day. Jag e redan fast ;____; 
-
IDAAAAG så var jag hurtig och duktig på morgonen men sen dalade det när jag började fixa naglarna. Jag vaknade och fixade bilderna från kameran ju, sen städade jag handfatet, sen duscha jag, åt en snabb frukost, stack och handlade mat, kom hem och åt lunch och sen.....aaaa. Minns inte riktigt. Hur som, väldigt produktiv morgon om jag får säga det själv. Men, jag måste plugga sen. Måste. Uff....
Word...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0