Because the sky is blue enough

Okej idag blev inte riktigt som planerat men....inte helt bajs heller. Det var väl men sista lektionen som failade som fan och jag satt mest och skrev massa strunt om FF (om typ...Hope...Snow....Light....japp) och KH (Sora...you almost put me in an VERY awkward situation!!!). Ah well. Orkar inte.
-
Det blev ändå en mysig lunch men åt typ så mkt bröd att det känns som om jag jäser lite just nu...hoppsan.
-
SEN stack jag och Dena och klippte oss. Jag gjorde inget speciellt utan toppade bara lite så det är ingen synlig skillnad alls men känns så sjukt mycket bättre! Dessutom var min frisörska jättemysig och sa att jag såg ut som en Barbie docka som hade hemma xD Hahah! Men hur som, jag är jättenöjd med resultatet!!! =D
-
Sen så kunde jag inte hålla mig och råkade köpa en väska. Japp. Men den var inte så dyr och sen morgonens failure så kände jag att jag var...värd den. HAHA men jag såg den förra veckan tror jag och lev kär direkt så. Ja.
-
Ikv blire nog mest mys. Köpt en cola och lite gott så...blir nice =)

Kommentarer
Postat av: majsi

VA FIIIN! (väskan, not you)

2012-04-21 @ 08:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0