" I'm considering disobeyance..."

Och så var helgens jobb avklarat! Skönt skönt!
-
Just nu kretsar allt kring HP7, OP och Supernatural. And I like it!!
-
Jag har gjort det till en liten vana att se Supernatural innan jag går och lägger mig. Which is like playing with fire, eftersom jag risken att jag drömmer mardrömmar stiger med typ 150% men ah well. Det är det värt. Jag misstänker faktiskt att jag hade en mysig dröm inatt om Castiel (jag har insett att min crush på honom egentligen är en huuuuge voice crush! Dessutom tycker jag att han ser lite ut en en ledsen hund, vilket gör att jag bara vill krama honom xD).
-
Vi har oxå fått vårat första lägenhetsförslag idag! Väldigt nice!! Snart gäller det!

Kommentarer
Postat av: Dena

Just a tip:

Don't google Misha Collins or watch any interviews with him if you don't want to look at him and think: OMG Rapist!!!



Men han är awesome some Cas :D

2011-09-12 @ 00:27:48
URL: http://defora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0