Jag är på banan

Igår och idag har jag vart med underbara Ina! :)
Vi har lagat tacos, sett lite pokémon men främst har vi packat....och packat.
Så snart är jag nästan klar!!! Vikten är ju det jävligaste problemet. 20 kg bara!!! Helt galet..
Men iaf så hade vi det jättemysigt tsm :)
Såhär såg mitt rum ut när Ina kom....stök.
-
Sen tidigare idag så hörde jag det vackra ljudet från "Axel's theme" på mobilen och skrek rakt ut: "MAJA RINGER!!!" That's crazy girl just got home from USA today!! Yehooo! Vi ska ju träffas imorrn och jag kan knappt bärga mig!!
-
Annars då så misstänker jag att jag håller på att bli sjuk. Min röst försvinner mer och mer så vi får väl se om jag får behålla den nästa vecka. Annars blire teckenspråk med japanerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0