I want to walk on without parting

Uaaah vilken huvudvärk jag har ;___;
-
Iaf, igår så var jag med min finaste Ina. Vi hade jättetrevligt och myste på med god mat, kladdkaka (ofc) och hon sydde om mina svarta Criminal Damage byxor till knälånga byxor ist! Yehoo! Jag har fortf svårt att inse att jag far snart och måste lämna denna underbara flicka...
-
Idag har jag försökt att styra upp lite saker... men det går inge bra. Sofia kmr ikv så då får hon hjälpa mig att styra upp xD Men annars så har jag pysslat lite med naglar idag. Testar lite nya produkter osv ^^ Här är ett litet smakprov:
Jag är helt förälskad i den blåa bakgrundsfärgen *w*

Kommentarer
Postat av: ina

Den blå va superfin! :D

Coolt med formen, fast ser lite opraktiskt ut :]



2011-09-13 @ 19:25:53
URL: http://inibell.blogg.se/
Postat av: Fanny

guuuuuuuuuuuuuuuu va du e duktig johanna! Och suuuper finit!!

2011-09-14 @ 02:01:49
URL: http://royalmail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0