Don't stop honey, honey don't stop. I just wanna dance, dance with you

Jag hade en riktigt awesome dröm inatt. Drömde att jag var tsm med Eric Saade och vi var i globen och busade runt och dansade tillsammans ^^ Han var så söt och mysigt och jag var såååå glad >w<  Sen kom alla hans fans (typ galna 12 åringar) och började jaga oss så vi gick gömam oss. haha what a dream <3
-
Har nyss testat the water marble technique på några naglar och det gick väl sådär. Mina nagellack är nog för gamla för det så nästa gång ska jag se till att jag kör med nya och fräsha nagellack!
-
Igårkvällen blev super btw. Tron: Legacy ägde som vanligt och jag squeelade som en idiot varje gång Rinzler var i bild. He's just too cool.
-
Ikv ska jag träffa Majsi :D Wehoo!

Kommentarer
Postat av: majsi

You are never gonna believe this: JAG DRÖMDE OM ERIC SAADE INATT!!!! i feel lucky....

2011-09-03 @ 12:04:15
URL: http://majasalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0