Tal, Psyk, Studentmiddag

Idag var en stor dag. Jag hade betygssamtal med mina danslärare. Det var helt underbart att bara sitta och prata med dom och jag kommer sakna dom så sjukt mycket =( Höll på att snubbla i trappen efteråt för jag hade ögonen fulla av tårar. Senare höll jag mitt vackra (*host*) bröllopstal (jag och Johnny Depp gifte oss idag om ni inte visste det) och sen hade vi psykologi seminarie. Mitt sista seminarie på UIG...känns väldigt sorligt. Men det kändes som om det gick bra.
-
Sen stack jag hem för att piffa upp mig lite inför studentmiddan. Kl 18.30 samlades vi på skolan och lärarna hade ordnat allt. Först lite dryck och "starters" + mingel för att sedan hugga in på en fantastisk 3 rätters middag. Helt otroligt vad gott det var. Mina lärare är bäst i hela världen. Min skola är bäst i hela världen.
-
Imorrn är det sista lektionen. Den absolut sista. (om vi inte räknat fel...) *klump i magen* =(
Mina underbara vänner


Mina underbara lärare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0