Gackt, Satay, Purin

Igår blev riktigt jävla awesome! For till skolan tidigt och busade runt lite med brudarna och bestämde vilket smink vi skulle beställa från ELF. Jag beställde smink för 331 kr O.o Men det är värt för det är jättebilligt osv. NICE. Sen snurrade vi runt lite på stan för att hitta en klänning till Anna. Jag köpte även nagellack från H&M. NICE igen.
-
Sen for jag och Sofia hem till mig. Där började vi skriva en lista vad vi måste ha med oss till Japan. Helveeeete säger jag bara. Det är mycket man måste ha med sig....shit. Aja sen såg vi Black Swan och jag dog lite.
-
Mitt under filmen hade vi ställt alarm för då skulle Gackt biljetterna släppas. Och jo, vi fick biljetter. We're gonna see Gackt!! Gaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
-
Sen gick vi in och förberedde vår middag, Chicken Satay, och medan den marinerades stack vi till Coop och köpte lite stuff. Och det regnade mkt på oss.
-
Sen kom vi hem, åt (MUMS) och gick tillbaka ut till mig och dansa lite, beställde sminket, kolla lite å snygga JRockers osv. Efteråt så gick vi in och gjorde japansk Custard Purin (pudding).
-
Puddingen var tvungen att stå över natten så Sofia hann inte smaka den då hon var tvungen att fara hem runt 23 tiden men nu imorrse testade jag en och de var JÄTTE GODA!! Väldigt söta dvs väldigt japansk.
Yum <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0