Drunken Dance

imorrn äre Idun som gäller för mina brudar! Good Luck!! Deras låt och koreografi är så jävla bra så varje gång de övar på den vill jag bara hoppa in och joina dem :D Men jag låter bli.
-
Idag har jag bara dansat, dansat och dansat. Var i Rosa Huset från 8.30-12.15. Heeeelt jävla underbart :D Vi övade på våran Cosmic Love dans, flamsade omkring lite och of course: MAJOR LAZER <3 Dessutom bestämde vi kläder inför föreställningen. Nice. Och så bestämde vi oss att skita i våran egna impro-dans som sög. Fast Johanna blev lite lessen... så vi sa åt henne att köra den ist om hon nu gillade den så mkt XDD Hade vart jävligt kul att se...
-
Aja väl hemma blev det plugg. Blev klar med psyk igår, NK B idag och sitter nu med processbeskrivningen. Det blir FFXIII paus lite nu och då för att hålla humören uppe såklart.
-
Imorrn äre Camebridge provet :OOOOO GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Önska mig lycka till! I can't screw this one up!!!
-
Funderar starkt på att ge mig in i Season 3 av Supernatural ikv oxå!!! Var för längesen jag fick se Deans vackra ansikte...vi ser väl vars kvällen för mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0