Sportlov = Slut

GAAAH lovet är redan över T_T gick fruktansvärt snabbt...troligtvis för att jag spenderade den med så mysiga människor... och att jag var i fjälln i typ 4 dar givetvis. Hehe. Aja, fjällen var grym. Fick åka så mkt bräda att jag nästan blev less. Ont i kroppen har jag också...som fan... men det ser jag som en bonus (?). Förutom snowboard blev det mkt Nightrunner (GAAAH), Kuroshitsuji (OOOOOOOOOOOOOOMG) och Pokémon Soul Silver (WEHOOO). Väldigt nice.
-
Denna söndagskväll spenderades i vanlig ordning tsm med Maja. Vi blev lite sugna på ngt mumsigt sådär runt 21 tiden och drog till Coop och handlade lite goheter. Sjukt awesome kväll.
-
OCH nu äre så att jag har GANSKA många bilder jag vill lägga upp... men vi tar en sak i taget,ne? SÅ. Först, bilderna från fjälln.
Mitt mysiga rum utrustat med all I need. Nightrunner + Vaio + DS (i hörnet ^^). Hell yeah.







Kommentarer
Postat av: Lares

ååh, klimpis<3

tack för smset :) hoppas vi kanske hinner ses i helgen, svänger nämligen förbi umeå :)

2011-03-15 @ 16:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0