JAG ANROPAR OBJEKTIVITETEN

MAH! Igår vare onsdag vah..? Baaaah hade en dryg föreläsning innan lunch... om skog -.- Var lite busig och skippade engelskan sen för att fara hem och.... snurra runt? Ina och Majsi kom förbi på kvällen och vi myste med kladdkaka och film. Despicable Me. Så fruktansvärt rolig film. Jag trillade över Maja av skratt en gång ^^
-
IDAG så...(failade jag så sjukt... men det tänker jag inte gå in djupare på..) hade vi KV seminarie. Gick ganska bra. Fanny sa det roligaste någonsin och sa ngt med: "blablabla när man anropar objektiviteten..." alla vek sig dubbelt av skratt. Lät så sjukt kul ^^ Drog till läkarn sen för att fylla i papper till Japan. Drygt, men nu äre gjort iaf.
-
Ikv har jag vart duktig. Mer tänker jag inte säga =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0