Eu-rollspel 2011

Första dagen avklarad! Var roligare än väntat! Jag var ju Storbritannien...Fick springa omkring och ragga på folk att skriva under vårat awesome beslutsförslag vi skrivit tsm med Tyskland och Frankrike. Vi stormakter regerade totalt. Men den är en dag imorrn oxå...då jävlaaaaar!!!
-
Drar ju tbk till Klimpfjäll imorrn för ännu några dar snowboarding! Wehooo!! Kommer bli awesome!
-
Gav iväg TOHANNIS (min hårddisk) till Dena för att hon ska ge mig Season 2 av Supernatural sååå.... får ba lägga upp en randombild jag hittar på datorn helt enkelt ^^ PÅ KISSEKATTN! ÅH <3

Kommentarer
Postat av: ina

monsterstorkisse!

2011-03-30 @ 10:10:11
URL: http://inibell.blogg.se/
Postat av: majsi

KISSEKATTN! ♥

2011-03-30 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0