MIDSOMMAR

Igår såg jag X-men First Class. Jag tyckte den var grymt bra!! Dena har ju lovordat den sen hon såg den (första gången xD) och hon hade rätt. Den var awesome!!!
-
Men idag är en ny dag. IDAG ÄR DET MIDSOMMAR! Jag tycker det ska bli jättekul! Även fast vädret kunda ha vart bättre... Förra året fick jag ju inte ens fira nyår för att jag befann mig ju i Japan...ah well. Den 24:de förra året kom jag till Osaka för första gången. Och jag fick se Mt. Fuji för första gången!!
Can you see Mt. Fuji...? ;D

Kommentarer
Postat av: ina

"Förra året fick jag ju inte ens fira nyår för att jag befann mig ju i Japan"



Är de bara jag eller finns de något som inte stämmer i den meningen ;D Men förstår dig de är inte lätt att hålla isär alla högtider ;)

2011-06-24 @ 16:22:09
URL: http://inibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0