So precious, So very precious That nothing else matters

Hela dan har handlat om Bleach. Och lite HP. Och lite letande efter PSP spel. Och pyttelite FFXIII. Jag ska ge mig in i Orphan's Cradle snart. Imorrn typ.
-
Men Bleach iaf. Så jävla bra det är. Jag är så kär. Ichigo blir bara snyggare och snyggare för varje episode. Jag vill lära mig att prata som Urahara Kisuke. Jag vill kamma Ukitakes hår. Jag vill chilla med Kyouraku. Jag vill springa för livet ifrån Mayuri. Jag vill klappa Hitsugaya och kalla honom "chibi". Jag vill att Grimmjow och Ulquiorra ska komma tillbaka. Jag vill krama Renji. Jag vill krama Gin hårt. Jag vill krama Byakuya ännu hårdare.
Grimmjow, Byakuya, Ichigo, Uquiorra, Renji
-
Arrancar arcen är över i animen nu och jag har läst vidare i mangan. Uääääh så bra det är.
-
Och opening themet av SID får mig nästan att gråta. Så bra är det. Well done Aki *thumbs up*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0