I am complete...for now.

Oh jesus vilken måndag.
Det blev en riktigt nice dag tsm med min Maja. Jag for och hämtade upp henne och sen drog vi ner på stan. Vi gick på GAME, Monki och Gallerix. Och jag köpte ngt på varje ställe. Ett linne på Monki, 2 ramar på Gallerix och....på GAME köpte jag....en PSP 3004!!!!!!!!! GAAAAAAAHH!!! Helt jävla sjukt!! Har ju velat haft den längre än jag ägt min NDS så.. det var fan på tiden. Känns jävligt bra.
En svart PSP och en svart NDS. Freaking awesome man.
-
Sen så lämnade vi Majas moppe på rep. Den blev ju stulen av några idioter förra veckan men hittades sen i en liten skogsdunge typ kvarteret brevid i helt ok skick. Så tur i oturen som vanligt för Maja alltså.
Fin moppn!! <3
-
Därefter drog vi och käkade och sen for vi och kollade på bilar. Vi hann inte med alla ställen men vi for på Ford, BMW och Volkswagen. Så sjukt snygga bilar vi såg. Vi provsatt i några och känslan var ju inte dålig. En vacker dag då jävlar.....
I framtiden så kommer det se ut såghär ungefär. Fast i en BMW då.

Kommentarer
Postat av: majsi

I will always remember this day!!

2011-06-20 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0