Game Fucking Over

Hlvete. På riktigt. Ikv så bestämde Maja (åt mig) att jag skulle döda sista bossen i FFXII. Det är ju pinsamt att han inte ligger död vid mina fötter än, så jag tänkte why not. Och med Maja som coach kunde det väl inte gå dålig? Well, it did. Jag tog mig igenom alla strider tills den absolut sista bossen. Sen dör jag. Game Fucking Over Och det var inte snyggt utan jag hängde mig fast vid livet som en liten fegis tills jag blev brutalt mosad. Och förnedrad. Jävla Undying aka Vayne jävel.
FÖRBANNAT!!!!! *hytter med näven*

Kommentarer
Postat av: coach

haha well... i might have slept through a part of it... men bra gick det inte, det kan vi ju lugnt säga...

2011-06-27 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0