A new dawn

Jag klarade ut FFXIII idag. Slutet var helt fantastiskt och jag grät som en idiot. Jag trodde jag skulle svimma på sista bossen för mitt hjärta slog så fruktansvärt hårt. Det kändes som om jag hade slagist sida vid sida med Lightning, Fang & Vanille för jag svettades och kände mig helt slut. Men till jag klarade det. Jag förstår det knappt.
Det känns nästan lite tomt. Dock finns det lite stuff klart att fixa innan jag lägger mig ifrån spelet på allvar. Måste maxa mina crystaruim lvls på alla olika paradigms. Det kommer nog gå relativt snabbt. Men sen blir det att ta tag i nästa spel. KH. Eller möjligtvis FF: Crisi Core (måste bara köpa det först >w<)
Final Fantasy XIII har verkligen varit en fantastiskt underbar spelupplevelse. Jag kände på mig redan innan jag började spela det att det skulle vara storartat (jag menar det är FF, det är ju givet) och visst var det så. Storartat, magnifikt, medryckande, vackert och helt fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0