I want to get NAKED!

Ååååh äntligen söndag!!! Denna vecka har varit sjuuuukt lång -_- Men ja, jag dog lite i helgen efter alla dubbelpass....det är sjukt när man upptäcker att man ätit frukost, lunch, middag och kvällsfika på jobbet. Då inser man att man jobbar GANSKA mkt! Som en japan typ O.o
-
Jag har dessutom väääärlden sug att spendera pengar O.o Och lönen kommer imorrn! INTE BRAAA!! Måste lägga undan allt snabbt annars kommer jag göra ngt dumt. Som att köpa den nya ögonskuggepaletten från Urban Decay jag åh så gärna vill ha <3 Den är helt perfekt >w< Kanske inte så dumt inköp ändå....vi får se.

-
Imorrn är jag iaf ledig. Ska mysa med Topi då! YAY! Ikv blire såklart att hänga med Maja, vad annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0