Change

Jag är på ett ganska skitigt humör nu. Men ska ta itu med det sen. Måste bara prata av mig lite.
Suttit och försökt diskutera livet med papi. Gick väl sådär. Han säger att typ fattar saker och ting. Men det gör han inte. Såklart gör han inte det! Den enda som verkligen förstår vissa saker är typ...någon som är väldigt långt borta. Typ..Jag försökte berätta för papi om det där "if can't beat them, join them"- kind of thinking. Men hur jävla långt ska man gå dåååå? Asså ibland är jag på riktigt taggad att använda mina sparpengar till en enkelresa till typ...Indien och bli munk i ett tempel och skita i allt. Fatta hur skönt det vore. Dessutom får jag gå runt i orangea kläder! Yay!
-
Iaaaf. Jag är råtaggad på en förändring! Håret, bostad, luft, livsstil, språk...ALLT! Allt ska bort! Näe...kanske inte riktigt. Men något drastiskt måste hända snart. Det är för långt att vänta till den 20/9....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0