Pheymous, Phamous, Phaymous

Återigen en toppenmys kväll med min älskade Maja =) For och hämtade upp henne och sen drog vi och skulle käka på Nacho Bar. Jävligt nice. Hade dock "nöjet" att träffa på en full rasist där som inte var på bra humör... han började skrika massa grejer till mig och gick fram till oss. Jag fattade ingenting men Maja...she fucking snapped. "Förfan HÅLL KÄFTEN!!!" Sen stack han. Hon blev mer upprörd över händelsen än jag ^^ Ah well. Efteråt åkte vi hem till mig och såg på reprisen av Top Model och myste. Vi ÄGDE på Bubble Blast 2 och sköt sedan lite med en shotgun (ja du läste rätt, en shotgun)...som jag sög på förövrigt. Men det är väl förståeligt, jag menar jag ska ju ha min Machine Gun och inget annat. Aja. Jag e råtaggad på att sova och drömma trevliga drömmar. Får se hur det går med det....
-
(Kanske kommer din och Noctis son att se ut lite som detta...? Snygg som fan med andra ord!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Maja Caelum

vilken jävla IDIOT! skulle gett han en snyting..

ANYWAY.. you are freakin awesome och jag vill ha en bebis med snyggingen dirr.

2011-01-30 @ 23:43:36
URL: http://majasalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0