Someday, we'll be holdning hands.

Jag är uteåst -_- I mitt rum...
Tappade nycklarna i Ottos soffa igår... får dom imorrn.
Planen var att ta bussen till Ina nu 12:51 men det kan jag bara glömma.
Typiskt.
-
Aja tur att Pappa e snäll och är påväg hit XD
Sen skulle ha va ännu snällare och skjutsa mig till Ina. Tack!
-
Så sjukt typiskt.
Känner mig lite små less så tänker därför lägga upp en bild på min framtida make Kai. Känner att detta kommer hända igen (jag utelåst) i framtiden och då får han komma och rädda mig ^^
Hans fina leende gör mig glad direkt =)

Kommentarer
Postat av: Topia

NÅWS. Söt Kai! Han får alltså släppa leader-sama rollen, sticka från Sapporo där han har konsert snart till Tokyo och dyrka upp dörren, allt för sin käraste! ;D

Och drygt med att tappa nycklarna ;_;

2011-01-11 @ 14:42:12
Postat av: jealous_boy_94

du kan få bättre än han...

2011-01-11 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0