Call this a prelude to a lifetime

Imorrn gäller det BIG TIME!! (till alla er som bryr sig om hur det går imorrn så lär jag messa er om resultatet)
-
Har dessutom sett ut en bil som jag helt klart skulle kunna tänka mig att köpa. Till ett jättebra pris dessutom!!
Bara 149,000. Hade jag haft det hade jag köpt den.... för att sen sälja den inför flytten till Japan XD
Det är en Mitsubishi Lancer, halvkombi, årsmodell 09. Den har endast gått 1450 mil och är ett riktigt kap!! Mamma fattar inte varför jag vill ha en kombi men jag menar hallååå....va tyst. Den är perfekt för mig och Sofia att kidnappa små JRockers i!!! Dessutom är den ju SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYGG!! Ge mig den NU!!!!

Kommentarer
Postat av: Topia (lol lyckades skriva Topoa tre ggr)

Oh ja, släng bara in Ruki in da trunk och så är bamburörsplanen perfected!

2011-01-10 @ 01:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0