What were the words that you said to me that made me feel so special

Jag tror jag håller på att bli sjuk -.- min kropp känns som om den väger 100 kg och jag får kämpa för att hålla ögonen uppe. Alla är fan sjuka nu...trodde jag skulle klara mig, men icket.
-
今日はぜんぜん面白くなかっただ。白いソファで友達とだきしめた。それはよかったよ!だって、今日好きな人が見えなくなかった。だから今日はつまらねぇ!!!
-
Även fast jag sitter och lyssnar på partymusik så känner jag mig helt död....drygt. Men ska fara och hämta mamma sen och ska senare köpa några nya phone charms :D Det taggar jag! Jag typ hittat....7 st jag vill ha XD Får försöka välja ut de finaste!


Detta är en av alla phone charms jag e sugen på. Denna innehåller ngn typ av "scent" (whatever that means...) från Kyoto (dit vi ska flytta!) så jag tyckte det var ganska passande ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0