"Or have we eaten on the insane root that takes the reason prisoner?"

Rubriken är citerad från Shakespeare's Macbeth. Act I, Scene III.
-
Jag känner mig så sjukt risig just nu -.- Mensvärk suger.
-
Var ju och jobbade igår. Gick helt okej. Dock hallucinerade jag O.O Trodde att skoputsningsmaskinen i korridoren var en katt...varje gång jag gick förbi den xD Daniel trodde jag hade blivit knäpp.
-
アルバイトの後で私の好きな人へ行きました。しかし、その前にりんごを買いました (*3*) じゃぁぁ、あの人は本当にすばらしい。でも昨日。。。あのぉぉ。。。おなかが。。。痛い!!痛いよ!!と言うね (^_^'') でもいいよ!真夜中の後で家へ帰りました。そして、ねました!(^w^)
-
Iväll blire mys med Majsi <3 Längtar!!
-
(jag känner mig inte inspirerad att lägga upp en bild... så jag tänker inte göra't heller..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0