"Oh Jesus...."

Jag och Sofia var lite busiga och skolkade från friluftsdan ^^' Men den riktiga planen var ju att åka pulka i Bräntberget men kylan satte stopp för oss så... reservplanen var innebandy på Gammlia. Inte lika intressant. Därför stannade vi hemma och tränade på vår Macbeth play. Sjukt mkt skratt, som alltid. Men snart sitter fan replikerna!  WEHO!
-
(*w*)
-
Sen skulle jag hämta upp Majsi på Expert runt 19.30 (kom lite sent....uppehållen). Därefter drog vi hem till mig och myste! Vi tog även del bilder med webbcameran. Vissa är så fula att jaa....nej XD Men det var verkligen jättemysigt och när jag skjutsa hem henne ville jag ba fortsätta förbi hennes hus för det kändes som om vi skulle kunna keep on talking forever! Ah well, nedan är några bilder från webbcameran som är aaa...fina ^^

Kommentarer
Postat av: majsi

oh jesus.... what can i say..... ideal macarone?

2011-02-16 @ 08:46:49
URL: http://majasalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0