Na na na na come on!

Jag är trött. Riktigt jävla trött. Var ju som sagt hemma igår och kurerade mig igår med lite Kanji kalligrafi (med vattenfärg) och matcha latte. Ganska nice.
gott och VÄDLIGT nostalgiskt
-
Blev senare (igårkväll) lite FIFA lir. Sista matchen var Real Madrid vs Roma. Jag var ju såklart Roma då. Slutresultatet blev 1-0. Det tog jag som en vinst.
-
For idag till Fanny och hade photoshoot! SJUUUKT AWESOME :D jag fick ha ett typ samurajsvärd att posa med!!! Kändes helt rätt ;D Taggar som fan att se bilderna!
det är väl givet att det blir lite kaos när det är 6 brudar inne på en toalett samtidigt...
-
Imorrn blire jobb...på dagen då.... på kvällen då....jaaao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0