Helt fel, lägg av, inte jag, inte här.

Idag var en ganska....intressant dag ^^ Hade inga riktiga lektioner. Alls. Kom till skolan 9.45 och hade PA 100 70% seminarium. Det var väldigt kul att höra vad alla jobbat och så med... och jag fick mkt beröm och feedback på mitt arbete! Så nu har jag fått lite mer kraft att ta tag och jobba med det!! :D Känns bra.
-
Jag och Sofia var ganska tardiga idag... som vanligt då. Och jag och Anna sjöng högt "Lucifer" i korridoren! Jättekul! Min koreanska är OSLAGBAR XD
-
Jag känner ett stort behov att...skingra mina tankar lite grann. Kunde inte ens sova igår pga dom O.O Var tvungen att först spela lite FFXIII och sedan läsa lite Nightrunner för att mosa mitt huvud tillräckligt mycket. Jag måste helt enkelt försöka hålla mig sysselsatt för att inte hinna tänka XD Det låter ju inte allt för svårt!!!
*fniss*

Kommentarer
Postat av: ina

Du svimmar snart, underbart du är kär!

2011-02-08 @ 00:00:56
URL: http://inibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0