Cleaning out my closet

Nääe jag lyssnar inte på Eminem ^^ Jag städer ut min garderob, på riktigt! Köpte ju en "Narnia-Garderob" som jag kallar den för nån vecka sen...men att få upp den är lite klurigt för vi måste rensa ut och riva min gamla garderob först. Inte det lättaste vill jag lova. Så nu står en stor FLYTTLÅDA på mitt golv full med massa random stuff ^^ (Jack och Berlioz ligger i sängen nu :3) Jag måste dock erkänna att jag blir lite taggad när jag ser FLYTTLÅDAn....typ, tänk då man verkligen SKA flytta :D Ohmygackt...
-
Majsi kommer ju hit på ett litet tag. Vi ska ba chilla och snacka osv. Kommer bli great :D
-
Jag tror jag slänger några GazettE Macros...bara för att dom är så sjukt roliga ^^ credit to the genius who made them!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0