Skype, Julgran, Paket och Juice på Burk

Igårkväll fick jag skypa med Maja =) Det var såklart amazing och jag kände att vi kunde ha pratat på i minst 3 timmar till men pga att jag skulle ha Kanji-prov dagen efter fick 1 ½ timma räcka. Det var verkligen jättemysigt vännen! Längtar till nästa gång <3
Sommar, Maja, Bilen. Kan det bli bättre?
-
Som sagt så inköpte vi en liten mini julgran igår. Den står och pryder vårat kylskåp nu och är jättefin. På söndag då det är 3:dje advent ska vi dekorera den med allt julkrimms som vi köpte på Indiska...i januari (tidigt? Tycker inte inte vi, det var rea).
Den lilla blomman framför skickade min käre mor och far. Yay.
-
Och ja igår fick jag även en skickad låda från mor och far. Innehållande juleskum, tutti frutti ringar, volympulver, mina gazette posters och lite annat smått och gott. Jättesnällt! Tack <3
Åååh så jag har saknat att se dessa vackra män varje gång jag vaknar...
-
Vi var nyss och betalade räkningar hoss våran landlord. Han pratar ju endast sluddrig japanska så det blev ganska mycket av att "nicka och le" men tillslut så fick vi det gjort. Efteråt så bestämde han sig för att ge oss varsin "juice" som han kallade det (det smakade mer som Redbull). Är det normalt i Japan? Att man blir bjuden på dricka efter man betalat hyra? Ah well....
"Juice" på burk.
-
Vi har börjat ta tag i matlagningen nu oxå (det var ju på tiden eller hur...? Äh.) Här bju jag på en bild då jag står väldigt glad och väldigt hungrig och håller på att laga Yakisoba (nudlar, kött o grönsaker)
¨
MAT
-
Och just ja. En sista grej.
IMORRN FYLLER JAG 20 ÅR!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

grattis på 20-årsdagen önskar mamma o pappa

2011-12-08 @ 17:14:43
URL: http://thelifeofloui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0