Not a fangirl rant at all *cough*

Igår var jag med IIIIIIINAAAA!! Och vi spelade Sims 3 hela dagen och tjockade oss :D YAY!

-

Det som har vart bland det jobbigaste med att ha varit utan internet de senaste dagarna är att jag inte kunnat se nå anime!!! Inge Naruto!!! Så ikv blev det att se 4 avsnitt...ooooh ;___; Jag har kommit på ett möjligt ending oxå (inte min favorit då Naruto och Sasuke kysser varandra i regnet utanför Konoha gaten, nej inte den) MEN DET ENDING JAG KOM PÅ ÄR JÄTTESORLIGT OCH FÅR INTE HÄNDA! Kishimoto Masashi, you crazy man!!! Hur fan ska allt sluta?!

-

Nog med fangirling. Jag såg den fjärde Harry Potter filmen i förrgår och slogs verkligen av hur mkt som de missar i den. Tur att David Tennant är med och lyfter filmen....(KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAH <3<3<3<3)

-

Nämen ärligt, nog med fangirling. Utan internet bestämde jag mig att se lite Coffe Prince, tog mig bara till ep 10 av typ...19. Så då satte jag mig och såg det....och dog sen för att Kim Jae Wook var så förbannat snygg. Han pratar oxå japanska!!! He's fucking perfect...(nej, jag kan tydligen inte sluta fangirla..)


*drools*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0