En måndag

SKÖN DAG. Haft en lektion, KV (fattar ingenting av ämnet~). Sen efter en lunch på Droskan drog jag och Dena ner på stan och kollade runt. For på Change och jag hitta massa fint som jag ville ha men.... jag är snål :] For dessutom på Carlings och jag hitta en tröja jag VILL VILL VILL ha men....jag är snål :] Och gick sen och luktade på Escadas nya parfym. DEN SKA JAG HA! Blir nog att köpa den...imorrn kanske? Ah well. Blir ju Sthlm på lördag med brudarna! WEHOO!
-
Ikv ska jag till Ina :D YAY! Och skryta över mina framgångar i Pkmn Soul Silver. Fram tills dess vill jag ha hunnit:
* Spela FFXIII
* Läsa lite Nightrunner
* Jobba med projektet
* Jobba med Engelskan
Jag slår vad om att jag bara kommer hinna 1 grejj....
Min finaste Ina med det coolaste håret EVER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0