Lucifer

Such a long day.

Sjukt lång dag idag. Gick upp kl 05.15 (!)
why? körlektion -_-

Jag och Denisen hade det sjukt mysigt idag och dregglade efter Taemin(GYAH) och Sebastian(HELVETTEEEE sjukt avundsjuk på Ciel som får honom helt för sig själv).....stupid hot men \(*w*)/
Verkligen, jag har ont i halsen efter allt squeelande.

Sen har jag squeelat lite på egen hand nu på kvällen efter Captain Jack Harkness \(OwO)/

MEN! Jag har bestämt mig att lära mig Hangul, Koreanska. Varför nöja sig med 4 språk när man kan kunna 5?! 8D


min och Denisens kära Taemin <3 (som vi nu lurat in våran SV lärare att vi känner efter att hon sett min snygga bakgrundsbild på denna snygga pojke och undrat vem det var. Såklart var vi tvungna att ta chansen och säga att vi helt klart kände honom och att han var en nära vän till oss. Hade det dock stämt hade söt-Taemin inte funnits längre eftersom jag och Denisen hade ätit upp honom. I'm not shitting you. We would've eaten that hottie.)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0