- RED -

tror jag lyssnat på den låten (Red - the GazettE) ungefär ca 150 ggr nu.
och är inte det minsta less. lyssnar på den nu faktist.

men aa. Jag vet inte.... jag tycker att jag normalt sätt kan vara ganska whiny men nu känner jag mig extra gnällig.
Bara....ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh.
orka. *sigh* (jag tror jag suckat i varje inlägg nu^^)
Får min nya TV idag iaf.... ngt bra.

Jag saknar Japan så sjukt mkt. Längtar verkligen till flytten nästa år.
Sverige är så äckligt.


John ringde mig igår, han som ska hjälpa oss att komma iväg till Japan (inte i en container aka "smuggla in oss")
Och nu ska han kolla in Osaka Uni åt oss...annars Kyoto. yehey.

Mys lunch idag iaf. Jag och Dena suktade efter Jack Harkness (*w*) snygga homosexuella man.


Och den stora frågan återstår: Kan man sakna ngn man aldrig träffat?
Svar: JA. Det går. Punkt slut.
(jag bjuder en bild på snyggingen som har fått/fortf får mitt hjärta att hoppa över några slag av hans snygghet)


ルキ様。大好きだよ。



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0