do they not have pen or paper where you are?

Ledig från skolan idag! YAY. Så då spenderade jag dagen med min bästaste bästis INA <3 Det hade vart alldeles för längesen sist och vi myste på som utav bara den med mkt te, sims 3 och pussel ^^ jättemys. Sen skjutsade jag hem henne till Böleäng : D guuu see duktig jag ää!

(Har desstuom besämt mig för att hoppa av Franskan)

Sen fick dagen avslutas med ett 32.05 lång samtal med kära Sofia. Vi är bäst helt enkelt. (fufufufu)






finaste Ina.


sen började Ina att dansa och då blev bilderna sådär....

Kommentarer
Postat av: inibell

vi hann ju mkt mer på puzzlet juuuu! :]



digga sista bilden stenhårt.

2010-11-11 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0